Chokladsprutade bananer


Ska sova hos soffipluttan inatt, sen bäre av till landet tidigt imornbitti. Kommer hem tisdag förmiddag. wohoo.. Ska även rida islandshäst på måndag vilket är min passion. Nån gång när jag har tid, då ska jag fanemej skaffa mej en islänning, punkt slut.

Blir mys ikväll iaf, isabelle kommer dit också, kanske aggie, blir väl film, käka mat, bada (kanske.. :P) och allmänt myyys, jag är så trött på att gå upp tidigt.. och om 17 dagar börjar skolan!!! :O PANIK! VILL INTEINTEINTE! hur ska jag klara av alla tidiga mornar..? bajsbajs.. jag behöver sömn för att orka, jag kan inte somna kl 8 på kvällen, no way! Älskling åker till sitt landställe idag med sina bröder och kommer hem söndag, så de blir väl till o ses på tisdag ^^

Du är så söt när du ler
Du är allt om inte mer
Du är det finaste jag har
Vill alltid ha dig kvar
Du är min ovärderliga skatt
Du är den jag drömmer om varje natt
Du är det bästa jag vet
Ska älska dig i oändlighet

/ Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0