Grool

Jobbet idag.. Har inte jobbat nått alls i veckan förns nu. Månadsbokslut och andra grejjer jag inte får göra. Menmen. Idag är det 08/08/08, äkta stockholmsdagen.. :P har hört att det ska va nått vattenkrig i gamla stan Söder vs. Norr (hejja NORR!!!) Och nu hatar väl alla mina söderkompisar mej, haha ;P aja. Idag ska jag på kräftskiva hos Rickards storebror, jag undrar hur det kommer gå haha, jag gillar kräftor sjukt mycket, men dom har en massa äckliga ben som hänger o dinglar och ögonen och allt.. jag har så svårt för djur med många ben.. uhh, men kräftor är bättre än spindlar, på långa vägar! Funderar på att kolla i kungsan om det händer nått skojsigt, you never know. Imorn äre en speciel dag, min och Rickards 1 års dag <3 mihi, men nu måste jag jobba vidare :P

ps. Gjorde mitt första telefonjobb idag, möhö! grattis till mej!

Puss suckers!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0