Jobbet.

Hej bloggen. Jag vet att ingen knappt läser längre, jag suuuuuuuuuger på att skriva. Men nu äre ju sommarlov och jag har inte haft tillgång till dator hela tiden. Menmen, nu börjar man jobba igen och det är både skönt och lite tråkigt, skolan börjar om 1 månad och 2 dar (om man räknar enligt datum), vilket jag inte ser fram emot. Ush.. Ikväll är det iaf  TOWER OF POWER som gäller på sthlm jazz festival, ska bli så jävla fucking coolt och kul! Sen ska ju även yellowjackets, Mary J Blight och några andra spela, vilket också blir två tummar upp. Lääängtar, jaja, ska väl sätta igång med bokföringen o allt som ska göras nu igen. Hoppas ni har en trevlig sommar ni som iaf tittar in nån gång :)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0