Hej igen!

NUSÅÅÅ!!
Har äntligen skaffat en ny blogg och fixat iordning. Hur e läget med alla där ute? :) Jag har även fått en ny DIGITAL SYSTEM KAMERA, ME LOVE ^^ <3! Så nu kommer det lite bilder också å sådant :)
Jahapp, klockan e kvart över 11 och ja e fortfarande vaken, men vafan, sommarlov på torsdag, not bad! :) Och på Lördag åker Familjen, jag o Rickard till SPANIEN! Ska bli så myys. Ja o älskling har en tävling om vem som kommr bli brunast, jag SKA och KOMMER vinna, mahaaa! :D :P tävlingsmänniska som ja e.. ^^
Ska bli FETT skönt med sommarlov, det blir jobb för fulla muggar, Jazz festivalen, spanien, sola o bada (o Piña Colada? ;P) haha, med älskling då ^^
Idag har det var soft. Vaknade hos älskling med att hans pappa ropade på han.. haha, och såklart kunde jag inte somna om, så jag låg vaken och pussade på bejbi ett låångt tag, sen sa ja till han att det var bäst att vi gick upp så hans mamma inte skulle bli sur (han skulle plugga matte nämligen). Sen gick vi o köpte lite bus i kiosken och busade lite ute, jag måste sluta, dum vana.. :/ blööö.. men iaf, senare kom mams o paps o mats (also called brushan) o marie och hämtade upp mig för lite middag hemma. Det var mys, :) sen åkte ja o sjöng med fiat lux kören (som var mer en återförening för gamla medlemmar) men de va mys ändåå.
Så dagen har vart bra :). Men nu alla barn, ska jag sova. Sov Gott!

PUSSPUSSPUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0