Måndag

Hej hoppisnopp!

Klockan är kvart över 2 och ja har redan vart hemma i snart en timme. Tog en runda med kameran och fota lite men tröttna tillslut och sucktandet efter en hääärlig bränna tog över. Så jag satte mej i solen o sola i drygt en halvtimme. Blev brun på bara den lille tiden ^^. Men har lite grundbränna från thailand i julas kvar, så det ska bli såååå härligt o bli bajsbajsbajsbrun i spanien. haha! Fick bara lust o skriva lite. Tror dock inte jag har så många läsare än, men hoppas det kommer.

Började kl 10.00 idag med estetisk verksamhets (musik) avslutning. Den ena läraren (ensamble läraren) som hade allas betyg och hans egna på ensamblegrejjerna, hade "svårt" att ta sig till skolan.. suck.. Men den ena läraren var där iaf. Den bästa av dem två ^^. Han ropade upp allas namn en och en och så fick man gå ut.

MVG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Wooooooooooohoooo!!! :D haha, är glaad. Men iofs.. det hade vart pinsamt med ett vg efter 3 år i musikklass i högstadiet.. :P haha.. menmen.. musik is my thing ;P

Har dessutom flöjtkvartettskonsert ikväll.. jippi.. ehh.. :P haha.. ska bara spela en låt så. Blir nice :)

aja, ska gå ut till solen igen å bli ännu brunaree ^^. Sommarlov om 3 dagar!!! yey! när slutar ni?

Puss i pannan!

Dit drar jag o älskling på lördag! <3 aawh
Dit ska jag o älsk på lördag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0