tisdag

Tjabba goddagens!

Kom precis hem och klockan är 18.35. Har haft 1 halv lektion idag, haha. Samhällskunskap.. vi pratade bara lite om B-kursen nästa år och att vi ska läsa internationella relationer och psykologi. woww... Nejmen, lite intressant faktiskt. Är förövrigt BAJSIGT skoltrött och har ingen lust ALLS att läsa nån mer historia.. det är bajs.......... :( ushush. Men nu ska vi inte prata om skola, för jag har sommarlov i ÖVERMORGON!!! WOWOWOW!!! Och imorn har ja inga lektioner, så ska hem till älskling på eftermiddagen o mysa. (Vi åker ju till spanien på lördag så han ville va hemma och umgås med sin familj nu, vilket är fullt förståeligt). Dagen har varit bra. Var o kolla på bikini med älsk vid lunch, men då utan framgång. Vi köpte en glass o myste sen gick vi tillbaka till skolan. Satt ute i det sköna vädret ett tag sen gick han för å ha sin enskilda trumpetlektion. Då drog jag till stan på jakt efter en bikini, letade i fleeeeeeeeeeeeera affärer. Men överallt bara en massa jobbiga trekantsbikinisar. Tycker inte man får en snygg bränna med sånna :P hittade några snygga bygel, men såklart fanns det bara i A och B.. Det är som att hitta en skatt när man äntligen hittar C.. :P haha! Så jag hittade en bra helsvart enkel överdel så man kan matcha med lite olika underdelar. Hittade också ett par knallröda bikinitrsor med gulddetaljer som ja gilla, skitsnygga när man e så brun som jag ska (vill) bli, så dom fick de också bli. Efter det värkte mina fötter gaalet så ja satte mig på åhléns cafeet och köpte en sallad o lite efterätt i väntan på älskling som skrev prov. Tillslut kom han så vi satte oss på utefiket och busade lite. Och sen åkte ja hem o nu sitter ja här o e trötter. Ska nog fota lite med min kamera, den är såå bääst. <3 Kanske ska färga Hannas hår idag också? får se hur det blir med det.

Här kommer en bild på min bikini, like it or not.

Puss på er bastards!



Skriver lite senare, här nere är min nyinköpta bikini, like it or not. :)

yey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0