Amen tjaa.

Tjaa allihopa! 
Sitter i soffan med min älskade mac o kollar på TV. Haha, jag är då bara för slapp då jag har Engelskaläxa tills imornbitti, Opponering på ekonmiarbetet till samhällen imorn, Historiaprov på tisdag förmiddag, Svenskainlämning och Geografiprov på torsdag.. Weho, visst låter det kul? haha. Menmen, betyder också ingen samhälle på onsdagmorgon och på fredag, dvs, jag e ledig på fredag!!! wei. Sen på lördag ska jag o tilda ut o äta på eftermiddagen med lite folk. Sen ska vi ut på krogen på natten o möta Elias o lite folk. Jag fyller nämligen 18 på söndag!!! Weei! hihi. Det kommer bli bäst :) Menmen, först den tråkiga veckan.. en dag i taget. Nu ska jag fixa mina danskläder o läsa lite mer Historia. 
Btw, på söndag ska ja o Tilda boka tatueringstid också, så inom 2 veckor sitter den där. Ni får se vad det blev senare :)

CIAO FOLKS! <3
/ E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0