Födelsedag.

Hejhopp!
Idag fyller jag 18 o det är så sjukt värt! Nu är jag myndig o har haft den bästa natten o dagen på länge. Klubbade inatt o jag känner nu att jag kanske borde sova så att jag orkar någorlunda imorn. Skriver mer om min natt o dag imorn, nu måste jag nog knoppa :)

Kärlek till alla underbara vänner men speciellt till min bästa vän Tilda, forever and ever honey. Killar kommer o går men vänner består <3

I hate the way you talk to me

And the way you cut your hair

I hate the way you drive my car

I hate it when you stare

I hate your big dumb combat boots

And the way you read my mind

I hate you so much it makes me sick

It even makes me rhyme

I hate the way you’re always right

I hate it when you lie

I hate the way you make me laugh

Even worse when you make me cry

I hate it when your not around

And the fact that you didn’t call

But mostly I hate the way I don’t hate you

Not even close

Not even a little bit

Not even at all  




Kommentarer
Postat av: Matilda

Älskar dig gumman! Härligt att du hade en trevlig dag ^^

See ya tonight!

2009-04-29 @ 19:52:56
URL: http://cockedandloaded.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0