I can´t do this anymore.

Helgen har varit bra. I lördags kom agnes till mej på eftermiddagen, vi satt ute och lyssnade på musik och åt onyttigt o njöt av vädret. Vid 9 drog vi till tanto för o grilla med freja o astrid o folk. Vi tog lång tid på oss att ta oss dit, vi skulle gå igenom nån mörk läksig tunnel vid tanto, det var helt öde o vem vet vad som kunde finnas där i.. Men, vi tog oss mod o sprang igenom den o vi tog oss ut levande. Sen, helt random träffar vi Jocke som gick i vår klass i högstadiet som även går i min skola nu. Han ska tydligen träffa Axel o Felix som också gick i vår klass förut. Så Jocke hänger med till grillningen o Axel o Felix kommer. Det var mys med Öl, vattenpipa, filtar o Marshmellows. Haha, vi körde klappleken o ja o agnes gjorde fina hajkbananer (ni vet där man stoppar in choklad i bananen o grillar, asgott). Vid 12 skulle alle dra sig så Jag, aggie, jocke, axel o felix drog till Axel kolonilott som låg typ precis där o lyssnade på musik o snackade gamla minnen o roade oss. Axel hittade konjak o lite roligt stuff så vi sjöng snappsvisor o roade oss. Det var sjukt trevligt. Sen fick vi se lite annat snuskigt men det håller vi nog för oss själva ;). Jag, axel  o felix satt på deras altan o rökte o pratade lite seriösa saker o det var väldigt mysigt. Vid kvart över 3 började vi dra oss hemåt. Axel o Jocke följde oss till tuben o axel spårade o pratade enbart engelska i typ 1 timme, haha, roande. Vi sa hejdå vid halv 4 å sen bar det av mot nattbussen. Jag ringer Adde o frågar vad han gör, han är tydligen på nån maskeradfest hos alex syrra. Först tänkte jag att dom skulle komma till mej för att ja va ensam hemma men ville inte att dom skulle behöva ta Taxi för det så ja tänkte bara åka hem o sova själv. Ringer adde senare o frågar vad dom gör, och självklart har mina favoritpojkar beställt en taxi, betalat och åkt till spånga för att följa mej hem o sen gosa ner sig i min säng. Söta pojkar. Så vid 5 ligger vi o lyssnar på musik o somnar gott. 

Igår va ja i Tanto också. Inte lika kul dock.. Men satt o pratade med lite roliga naturare o gosade med carro. Det började bra men sen gick jag iväg o pratade med Tilda. När ja kom tillbaka va min plånbok borta.. Blir så arg. Jag fattar inte varför man om man själv har ett dåligt liv måste förstöra för någon annan.. Polisanmälde o spärrade mina kort. Så ja, vi hoppas på det bästa. Va hemma vid 1 o sov gott till 12 imorse. 
Idag blir nog häng i Rålis, Moa hade nån grillning på G där, så ja, idag igen ^^haha, nejmen mys. Man vet aldrig vad man kan träffa på för mysigt folk där. 
Restan av veckan ska jag ha 2 körlektioner och jobba. Så så mycket slapp blir det inte. 
Menmen, nu har jag väl tråkat ut er ordentligt :) Hoppas ni har ett bra lov som jag. 

Puss o hej! / Elinpelin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0