Never let fear stop you from doing the right thing.

Hej allt folk som säkert ligger o sover nu. Nu är lovet slut o det suger. Jag sitter kl 00.34 o skriver mitt ekonomiarbete. Jättekul verkligen. Men måste bli klart så. Helst av allt skulle jag vilja att lovet fortsatte. Har verkligen varit ett grymt lov. Grillat 3 gånger, 2 i tanto 1 i rålis. Umgåtts med tilda lite för lite dock för att ungen varit sjuk, menmen. Kört en massa bil o träffat underbart folk. I Lördags drog ja o Tilda på fest hos Elias. Han ringde o fråga om vi ville komma dit vid typ 6 på eftermiddagen. Det var verkligen grymt kul. Vi kom dock dit vid halv 1 på natten. Vi mötte Tess i slussen o tog bussen mot nacka som tog ett tag o åka. Men det var kul när vi väl va där. Elias sötnosen gav oss en champagneflaska som en överraskning, haha, o den va god! Vi dansade, snackade, rökte, drack o hade oss. Sen somna vi gott i Elias mammas o pappas dubbelsäng, haha, vid 7 på morgonen. Menmen, värt vare. Dagen efter va inte lika värd. Men det behöver jag ju inte prata om ^^
Idag har ja o toffe (tilda) varit inne i stan o lodat o lämnat tillbaka en jacka till elias som tess kompis hade förväxlat med sin egen.. så vi satt o chillade o pratade. En helt okej dag i all ära :) Men nu ska ja sova. Skola imorn suger.
Som sagt,
Never let the fear stop you from doing the right thing

Godnatt :) 
Puss / Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0