Sudiedag.

Gokväll :) 
Idag har jag sovit rätt länge, vilket behövdes. Vid 10.40 hade jag körlektion, hade en jättehärlig lärare idag. Efter det åkte jag hem o bara totalslappade. Satte mej ute på altanen och gjorde ni vet vad o drack iskall cola o solade i bara T-shirt! Nu är det vår o bara 3 veckor tills ja fyller 18! Jag njuter verkligen. 
Sen körde jag iväg till flöjten och hem efter det, o det gick prima :)
Nu ska ja ut på en promenad o lyssna på musik (har släppts en ny skiva som jag älskar!) 

Fly away av, David Foster.
Med bla, Ole Børud, Bill Champlin & Frank Ådahl.
En helt gudomlig skiva. 

Aja, har inte så mkt mer o säga, nu äre dags för promenaden. 

Jag mår bra & jag är lycklig. Jag är glad över hur det är nu. Det har varit en jobbig tid, ett evigt kämpande mot känslor och tankar. Men nu äntligen börjar det ljusna, jag fick ha min kropp mot din igen, känna hur tryggheten kom till mig som utlöstes till tårar. Du ska veta det, det du sa gjorde mej lycklig. 
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0