Jagvillutobusa.

Jepp, sitter här i datasalen på 3.an nu med klassen o jobbar med Israel o Palestina arbetet som vi håller på med på historian. Vi är i olika redaktioner o det är ja, Moa o alla grabs, alltså ja, moa o axel, richard, erik, erik o emil ^^ Vi ska göra ett magazin om konflikten, visst är det bra med förläsningar o så, men sååå skönt o få arbeta självständigt! + att vi får jobba kreativt för en gångs skull, haha, jag har för mycket energi i kroppen för kunna sitta still så länge. Men nu har jag iaf börjat på dans med Tilda! O det är så sjukt kul!
Vi dansar på Marikas vid rådmansgatan, House, Street, Hiphop osv. Det är så jävla kul, det är tungt! Så nu skare bli fart på mej igen. Aja, borde nog återgå till mitt arbete igen.. dehär ska bli bra!

Pusskram!

Kommentarer
Postat av: Jagvetmycket

Jag vet om ett rykte/sanning om att ngn tänker på dej.

2009-02-03 @ 22:14:27
Postat av: Elin

hur vet du det då?

2009-02-04 @ 20:06:03
URL: http://elinsanden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0