Lyckat ändå.

Hej och ursäkta att jag varit innaktiv under helgen, har haft mycket o göra o har inte riktigt varit hemma o haft tid o skriva, men nu ska ja sätta igång igen. Ikväll kommer det vara förändring här, så kolla då!. Så efter det så kommer jag skriva mycketmycket! Helgen har varit lyckad allt i allo, speciellt gårdagen då de va chillkrök hemma hos addepadde. Det var najs. På förmiddagen åkte jag med aggie o suffe till vällingby o shoppade mycket snygga saker, 1 svart body  o 1 vit spets BH från H&M, 1 grå stickad mössa från Indiska, 1 grårandigt löst linne från Gina Tricot o 1 ny väska från Accent (Wedins). Är supernöjd med alla köpen. Sen när ja kom hem tog jag mej en dusch o fixade mej inför kvällen. Gick sedan till Tilda vid kvart i 7 o roade mej lite.. Vi va hos adde vid kvart i 8 o sen kom allt folk in, jag hade med mej en koskenkorva som tydligen va poppis, "Alla finska alkisar dricker det" kommenterade Erik, haha, tack för den, vem vet, ja kanske är en finsk alkis egentligen? Wouldn´t think so. Menmen. Kvällen började segt men sen blev det mer drag.. slutade med att det bara var Ja, Tilda, Adde o Erik kvar, o fan va kul det va. The ordinary gang from the past. Vi spelade in en film som finns på Facebook, lagade mat mitt i natten o roade oss o snackade minnen. Så det vart bra. Vid 4 gick ja hem o la mej i min säng o kolla på film, sen somna jag gott. Så kvällen vart ändå lyckad. :) Idag ska jag städa i mitt rum, kolla in det nya gymmet som har öppnat i bromsten, plugga engelska o sen promenera. Men somsagt, ja skriver mer ikväll o så blir det roligare :) Nu ska ja nog fixa mitt rum. Hoppas ni också haft en bra helg :) 

Puss o Kram, Elin! 

Kommentarer
Postat av: Matilda

SEXÅRS-LIGAN ÄR BACK ON THE BLOCK!

2009-02-01 @ 23:55:47
URL: http://matildamovitz.blogg.se/
Postat av: Elin

Hell yeah!

2009-02-02 @ 00:48:42
URL: http://elinsanden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0