Tråkdag.

jag

Jaa.. vad finns det att säga. Tankarna flyger runt i huvudet på mej. Det är så mycket nu som gör allt så mycket jobbigare. Igår fick jag en mac dock o det gjorde mej galet lycklig. Älskar den, så nu kan ja ligga i sängen o skriva ha så. 

Just nu behöver jag bara någon som lyssnar på mej o förstår mej. O kan ta alla beslut åt mej, för jag har svårt att veta vad som är rätt o fel nu. 

Lurade du mej bara? Allt var bara ett skämt. Så känns det. Men ingen ska få ta min plats någonstans, så är det bara. Sen är jag glad över att jag har de bästa vänner man kan ha, Markus o johanna, ni betyder så mycket för mej. <3

Det är svårt.. en dag i taget nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0