Dagenefter.

Hej igen alla!

Idag har jag mest sovit o kollat på tv o tagit det lugnt. Kom hem 4 inatt efter en sjukt kall promenad lite halvlullig sådär från spånga med klackskor. Det var sjukt kallt! Men iaf, kvällen igår är helt klart godkänd! Först va ju ute på en promenad med Hanna, det var mysigt o vi pratade om allt mellan himmel o jord. Senare gick jag hem o gjorde mej iordning för kvällen:
Svarta spetsstrumpbyxor,
ett svart ganska långt linne,
en röd addidaströja
guldsmycken 
bruna stövlar.

Har tyvärr ingen bild då min älskade systemkamera är urladdad, men ska ladda den o ta en bild så ni får se!
Iaf, vid 6 åkte jag hem till steffi o vi gjorde oss iordning o jag blev beundrad för mitt hår av hela hennes familj, haha, lite roligt ^^ Sen gick vi ut till bussen som skulle ta oss till bergshamra bro och anton som köpte cider o cigg till oss, väldigt najs då systemet hade stängt redan vid 3. Iaf, därefter åkte vi till söder och hamnade nästan precis vid södra station, väldigt nära min skola så att säga, lite ångest o nästan se sin skola genom ett fönster :P haha.. Iaf, det var mycket folk där o det var riktigt kul! Jag va dock lite otaggad men de gick bra ändå. Vi dansade o hade otroligt kul, även fast det var många dryga killar där, typ 3 st schyssta, haha. Menmen, det spårade ut totalt sen när en tjej inte hittade sitt busskort, sen vare ytterligare 3 busskort som var borta, 2 ipods, steffi blev av med 500 spänn från hennes plånbok o jag med 100 spänn från min jackficka. Men allt annat hade jag kvar, phu! Så vi några gick mod medis vid kvart i 2 o åkte med tunnelbanan mot stan vid 02.03. Jag hoppade av i Centralen o sa hejdå till steffi o dom andra (idioterna) o gick till nattbussen som skulle ta mej till spånga. 02.43 va jag i spånga o mötte en god vän som ja rökte med o pratade tills klockan var 03.40 då jag gick hem o var hemma vid 04.00. Klockan 10.00 blir jag väckt av ett sms från steffi att hon ville prata, jag kan inte säga om vad, men det finns idioter!!!! jag blir så arg... Aja. Det var kvällen over all o helt okej var den ändå. Nu sitter jag här o ska strax gå ner o spela lite flöjt o sen gå ut ett tag, o nu e tilda hemma! <3

Iaf, när min kamera e laddad får ni bilder ni kan roa er med :)
Men nu ska jag dra mej från datorn ett tag!
Puss på er alla o man gör misstag ibland, var alltid beredda att förlåta.

Just smile, and everyting will be alraight honey. I will always be here for you <3

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0