Elinsägergodnatt.

Inga riktigt serisöa inlägg idag tyvärr, har vart lite bizzy nu på kvällen med middag o en kall lång promenad. Men nu är klockan 02.23. Det känns som om vissa har fått en helt fel bild av mej, jag är verkligen inte sån. Ni som verkligen känner mej vet hur jag är. Menmen, that is the past. Nu är nu och det är det ja måste leva i. Imorn ska ja till stan o inhandla svarta knästrumpor på H&M o sen köpa en ursnygg svart spetsvolangkjol från Monki, blev helt kär i den idag. (Tur att du fick mej o prova den carro!) O sen på kvällen bär det av på fest på söder med Teffi, wehoo, så det blir super! o Tilda kommer hem!!! Min sötunge!! Skriver mer imorn. Dagen har iaf varit bra.

Godnatt alla söta o underbara därute!
PUSS från Elin!

Kommentarer
Postat av: Carro

Finns alltid här om du behöver någon som kan tvinga dig att prova saker ;) <3

2009-01-18 @ 22:37:40
Postat av: Elin

Haha, ojoj, då ska jag se vad du går fö, haha ;) puss! <3

2009-01-18 @ 23:28:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0