Heyyou!

Jepp nu sitter jag här o hostar. Ja ska så småningom börja lägga in en massa bilder här o skojsa lite med det, efter lördag blire nog en hel del. På Fredag har ja inga planer, får se vad som dyker upp. På lördag ska ja o steffi på fest, underbart! Haha, o jag som skulle få tillbaka min normala dyngsrytm, lycka till med det. Haha. Dagen har varit bra, hade ju somsagt en skön dag som inte var så påfrestande nånstans, o vet ni vad? På lördag kommer TILDA HEM! Ungen har varit i chile i 6 veckor, orättvist! Din lilla skitunge.. haha.
Sen en rolig sak, jag går ju samhällslinjen på Södra Latins gymnasium, haha visst det är en bra linje men jag är verkligen inte en samhällsvetare. På idrotten idag skulle vi ge feedback till Fanny o Ina som höll en egen lektion! Bollekar o grejjer o det va kul, alla tagga som fan så de vare värt! Haha, men iaf, vi hade en vikarie idag och hon sa att vi skulle gå varvet runt o alla skulle säga lite.. det va ca 5 st före mej och sen näre va min tur så säger jag att det var kul o bra o att dom var tydliga o så och ja kom inte på nått ja tyckte va så dåligt, o läraren frågar varför jag tyckte att det var bra, o blabla, sen säger hon att man måste prata väldigt införligt efter att min kompis också sagt nått sånt.. när vi gått varvet runt så säger hon högt o tydligt "Det märks att ni är samhällsvetare, ni analyserar så bra, det är bara samare som kan göra det" japp det märks så tydligt..
Haha, jag är INTE en samare ;) ^^ Jag har varit uppe sent typ varje kväll o det börjar ta på mej nu, menmen, what to do, what to do :) Jag har valt att jag vill vara lycklig och må bra, bara vara mej själv o få göra det jag vill. Det är det viktigaste nu och jag har Steffi vid min sida som jag vet aldrig sviker mig, o det älskar jag dig för hjärtat <3  Lovet blev så otroligt bra när vi umgicks. Anyway, nu ska jag gå ut på promenad med Ole i öronen o njuta av en cigg mellan mina fingrar.

Tankarna föds till liv ibland, hur skulle det ha sett ut om det som hände inte skulle ha hänt, men det kommer få vara osagt. I mitt hjärta finns du kvar, som du är för den du är och för det vi delade, tack <3


Kärlek är som feber, den gör en het.

Puss o Godnatt sötnosar
ElinPelin


Kommentarer
Postat av: Matilda

Ja! :) På lördag kommer jag hem, har saknat dig som tusan ditt lilla busfrö!

<3

2009-01-15 @ 00:22:51
URL: http://matildamovitz.blogg.se/
Postat av: Elin

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! :) <33

2009-01-15 @ 11:47:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0