If tomorrow never comes.

Hej igen, förlåt för att jag inte skrev igår men ja var så otroligt trött när jag kom hem så ja somna i soffan under idrottsgalan :P haha. Dagen igår va bra, gick till 14.20 sen kom steffi till mig o vi snackade o skrattade o rökte o allt gott. Sen gick vi och kollade på skor, assnygga på belleshoes där det va REA! Men båda var luspanka så det blev till att dreggla o drömma sig bort istället. Efter det drog vi oss in till stan o Åhléns. Jag har kvar presentkort där från i julas så jag inhandlade ett par svart overknees, assnygga o lite nya smycken som alltid behöves. Sen skulle hon iväg så vi åkte hem o ja la mig i soffan (hade annars tänkt o träna) men ja somnade o ja, så vare med det. Vid 11 ringde tilda mej o vi snackade i typ 1½ timme om allt mellan himmel o jord. Stackarn mår inte bra efter resan.. menmen, jetlagen försvinner väl tillslut. Dagen har också varit bra, somnade i princip på både italienskan o dubbeltimma historian :P italienskan va bara jobbig o vi snackar om IsraelPalestina Konflikten nu o det blev bara så sjukt mycket så jag dog nästan haha :P Sen snacka han typ bara om bibeln (för att göra en lång mening kort) Som jag har fått rätt så nog av efter 3 år på sjövik 2 veckors bibelläsning där jag vare på varje lektion somnade, så började misstänka om det hade nått med det o göra. "Första moseboken, salomo...*snark*" haha. skulle vara så typiskt mej ^^ Sista timman har vi då kör som alltid är lika roligt.. hehe. Idag hade vi dock 4 st som går på musikhögskolan o utbildar sig till musiklärare där o då blev det iaf lite sting i sången, haha... vi låter nästan som en kör nu :P haha. Aja, efter det tog jag sällskap hem med fanny o höll på att missa min buss eftersom alla fucking pendeltåg är försenade nu, men tur hade ja o han med den ändå ^^ Sen la jag mig o kolla på Las Vegas o drömde mej bort. Morgondagen är en skön dag o ska försöka lägga in lite bilder nu snart.

Haha varsågoda alla för ett jättekonkret o intressant inlägg haha, kommer bättre sen :)
Glöm inte att Barack Obama svär president eden idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0