The lion king



Okej, jag va ju då i london förra helgen med min söta vän johanna, o vi bestämde oss redan innan för att gå på musikal, men inte riktigt vilken, vi såg nån reklam om lejonkungen o tänkte varför inte? Så vi fick biljetter på 5 raden nästan längst fram, o ja hade inte skyhöga förväntningar, men herregud. Det är den bästa musikal jag någonsvin varit på. Jag o johanna grät under första låten (Circle of life) o håret på armarna reste sig hela tiden! Det var så sjukt bra Scenografi o allas röster, helt sjukt! Speciellt apan som ja aldrig kommer ihåg va den heter, men shit alltså. Här är en snabbversion av typ hela grejen, enskilda låtar finns på youtube. Åker ni till London, tveka inte! Se den!! Fyfan vad bra den var.. kände mej riktigt lycklig i 2 timmar, helt underbart :) enjoy!
Nu blire en liten promenad ner o kolla på nya gymmet i bromsten! sen geografiprov imorn.. fuck.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0