Ut i det kalla.

Dagen har varit skön, somna på geografin, hade tre timmar håltimme, död åt svenskalektion o sen dubbeltimma italienska vilket blev 1 timma o 10 min då ja åkte hem med fanny som slutade då. Busigt. Idag är jag rätt seg, har varit lite smått sjuk i drygt 2 veckor nu. Så nu hostar jag o låter som om ja rökt i 40 år, yäää. Fick precis ett sms från steffi att ja ska träffa henne senare ikväll, vilket är lugnt för jag har ju då bara 1 lektion på fredegar! 11.10 - 12.00 !! O sen en rolig hemlis.. På torsdag nästa vecka åker jag till London med johanna, ska bli så sjukt kul!! Shoppa loss som fan ska ja göra o sen lite annat skoj. Så det ser jag framemot. Sen så har jag blivit bjuden till Aggie imorn på tjejmys, så nu är helgen bokad. Super :) Sen ska ja börja träna mer, gymkort o allt, inge mer sött. Haha, jodå ja ska lyckas med det ! :P Men nu ringde steffi så nu ska jag gå ut :) kanske skriver mer sen.
Puss!
mjy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0