210709

Hej igen!
Sitter nu på jobbet och ska snart gå iväg för att äta lunch, min söta arbetskompis bjuder mig på picknick! Alla är så söta och roliga.

Iaf kom hem från SMÖGEN i söndagskväll. Det var grymt!! Jag och Emelie åkte dit i onsdagskväll 22.45, 08.45 va vi framme i uddevalla. Tog en jävla tid men sover man bara så går det fort ^^
Det va iaf sjukt kul, vi sov, åt, drack och festade hela nätterna, kan säga att det tog emot att dricka dom sista dagarna men vafan kul va det!! Sen hann vi med att sola ockås så nu har man blivit brun också, gillart!
Det va seglarvecka onsdag - torsdag vid smögenbryggan, så en massa båtar som det va fest på och en massa snygga norrmän, jag upprepar snygga norrmän!! Vi upptäcke att Emelie gillar killar med gula byxor så ta på dig ett par gula byxor så är hon din! Men raowr va najs det var, vi planerar redan för nästa år då vi ska hyra en friggebod precis vid bryggan så att man slipper betala för att åka hem och behöva hinna med en färja som bara går varje timme. Träffade en jättesöt kille, men mer tänker jag inte säga ;) Om ni vill se bilder kommer det att komma upp på facebook, varning för ocensurerade bilder dock!! :P Men nu ska jag gå på lunch, skriver kanske sen när jag e tillbaka!

Btw, finanskrisen är på väg uppåt, bara en instickare från jobbet! :P

PUSS O KÄRLEK!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0