Jobb!!

Oj herre min gud vad det va längesen jag skrev igen... !! Jag är alldeles för upptagen verkligen. 
Min helg har iaf varit grym ! 
I Fredags va jag hemma hos Oscar med Emelie, Peter, Matilda och det underbara gänget. Fan vad kul det va, det av tänkt att det bara skulle bli "grillkväll" men det blev storfest med typ 70 - 80 pers. Helt sjukt kul var det iaf! Så klockan 2 på natten när alla som inte skulle vara där gått gick vi ner 10 pers till ängbybadet och tog ett grymt skönt nattdopp! Då började vi leva i ett kollektiv, varken jag, Matilda, Emelie eller Maria hade med oss badkläder så vi hoppa i enbart i trosor, och det var gryyymt skönt! haha, vi brydde oss inte ett dugg och killarna bada på. Till sist kom vi tillbaka och alla va rätt trötta så vi somna gott sen lite här och var allihopa. På lördagen var det en slappardag som fan haha, vi städade på morgonen och sen typ, satt vi ute och kedjerökte. Det blev en massa mackor till frukost. Sen orkade inte jag och Matilda åka hem så vi slog våra kloka huvuden ihop och tvättade våra trosor i handfatet istället, sen hängde vi dom ute på balkongen på en stege! Hahahaha, ni ska få se bild sen alltså.. Så vi båda gick utan trosor hela dagen i Oscars shorts. På kvällen kom det nytt folk och vi grillade, min lax vart dock ett misslyckande men ja, det va min middag så. Det kom lite oinbjudet folk dit också men ytterligare den kvällen satte vi på Michael Jackson hitar och dansa galet! 
Och oj, nu kollade jag på klockan och måste dra mig till jobbet!! 
Fortsättning följer! 

PUSS / Elin ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0