Uppdatering!

Hej igen !
Förlåt att jag inte har uppdaterat, jag har faktiskt haft fullt upp enda sen jag skrev sist. Ibland prioriterar man bort bloggen och har man gjort något en gång kan man alltid göra det igen så. 

Iaf, helgen va grym ! 
I fredags så sov jag läänge på dagen, mycket skönt och behövande. Sen på kvällen runt 9 åkte jag till Sara (en tjej som jag gick i samma klass som när jag gick i blackeberg) Söötunge. Vi förade lite som man nu när man varit 18 ett tag lärt sig att ska man ha råd med utelivet, så måste man föra innan. Fyfan vad dyrt det är ! Menmen, vi åkte in till stan till en krog som hette Sogni tror jag, det va billiga drinkar och låg nära La roy som vi drog till lite senare. Med tiden kom det lite mer o mer folk och vi hade det trevligt. Vid 11 så gick jag, Sara, Emelie, Matilda, Victoria och Oscar till La roy då där det va Michael Jackson tema, sjukt kul !! Men fyfan vilken bastu det va där inne.... man kunde knappt va där, menmen. Vi drog till donken efter det och vidare till brommaplan där vi satt och gottade oss med pommes och currysås på Rasmus medans vi väntade på våra bussar och vid halv 4 va ja hemma. 

I lördags åkte jag o pappa till Sjövik (ligger i dalarna) för att kolla på min kusin Anton och några vänner som skulle döpa sig. Jag va sjukt trött men det va bara o gilla läget och det va faktiskt kul att träffa alla igen efter 2 veckor :) 
På kvällen åkte jag in och mötte Matilda vid St. Eriksplan och vi drog till Peters lägenhet där jag möter WB i dörren, uuunderbara WB som också gick i min förra klass, har saknat han! Vi gick upp till lägenheten där vi möts av en massa glatt folk, Emil som går i min klass på Södra nu va också där eftersom han också känner alla! Vi drack Öl och bara hade det allmänt trevligt, så en mysig lördag va det! Va hemma vid 4 inatt. 

Tjaa.. så nu vart det en uppdatering ! Idag har jag bara segat, varit iväg och sjungt med ett band och bokat resa till SMÖGEN med Emelie och Sara till saras landställe, kommer bli grymt ! 
Sådär, nu ska jag nog ta och titta i kylskåpet sen ta en promenad och efter det natta gott, ska in till stan och shoppa med Emelie imorn. Om 1 vecka börjat jobbet, wehoo..
Godnatt folk och hoppas att era sommrar rockar lika mycket som min ! 
Puss på er ! 
// Elin :) <33

Lite bilder från P&L, peace folks !



Sista kvällen, det va en tuff natt !


 Min Skanktröja som blev väldigt uppmärksammad och älskad ! <3



Åtgärdade blev vi allihopa ! Puss !



Tycker att det är för få människor som ler med tänderna på sina bilder, så jag får väl dra till med en ! 
Godnatt !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0