Hälsning!

Hälsningar från mig på jobbet. Sitter här nu och fixar med en massa papper och äter en massa frukt, jag är kär i fruktkorgen här på jobbet, mums!

Jag hade tandvärk väldigt länge igårkväll, men sen försvann den och då gjorde jag en spontangrej som det har blivit mycket av på sistone. Jag snackade med Sara som gick i min klass i blackeberg (innan jag bytte till Södra). Hon fyllde 18 i onsdags så vi drog till söder och tog en öl o pratade, det var jättetrevligt ! Sen visade jag henne Södra haha, men inte mycket att se direkt..
Vid typ 11 så mötte  vi upp en killkompis och gick till Mosebacke och satte oss på uteserveringen där man såg ut över hela stockholm, helt underbart, och drack cider o öl. Där satt vi ett ganska långt tag o det va otroligt kul att träffa henne igen ! Det va typ förkrök inför Peace and Love ! ;) haha..
Jag va hemma vid 1 och fick panik för att jag skulle gå upp vid halv 7, menmen. Jag har ett bra jobb så jag tänker inte klaga !
Efter detta ska jag gå till make up store o köpa lite saker och sen hem och packa inför imorn, det kommer bli great !

Pussar från mig till er !
// Eliiin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0