Hos Moaa!

Sitter nu hemma hos moa och väntar på att hon ska träna klart. Weohoo. Idag är jag glad och mår bra! Peace and love var helt otroligt och jag hade "The time of my life" ni vet. När Moa kommer hem ska hon duscha och göra sig iordning sen ska vi ut och äta middag på stan. Blir nog n¨gon grekisk buffé, Moas idé, och hon vet ju sina saker ^^ Jag är glad bara jag får riktig mat :P haha, nudlar äre nog av på ett tag. På fredag ska jag o agnes kanske åka till sjövik ovh vara med på sista partynatten med allt folk, kan nog bli kul det ! Men nu ska jag gå och kolla vad Moas kylskåp erbjuder, mohaha.
Men vi hörs sen! Drar nog till mina kusiner och badar i deras pool.

Peace and Love folks !
Puss / E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0