Jepp.

Nu ligger jag här i sängen o ska snart sova. Jag förundras bara över människor som alltid ska skylla allt på andra, jag menar, väljer man att vara dryg så gör man ju det? Det är ju inte direkt någon annan som styr åt dig. Och jag tror att du vet vem det är jag pratar om. Jag tror att du vet vem du är när du läser dethär. Ta tag i ditt liv och börja ta ansvar och skyll inte på andra hela tiden och va inte så falsk. Ärlighet varar i längden och alla saker du gör och säger ansvarar bara DU för, ingen annan. Dina handlingar väljer du själv. Ta vara på det i framtiden och hoppas att du förstår vad jag menar. 

Såå, P&L nästa vecka, det kommer att bli underbart somsagt :) Imorn ska vi ha möte med alla som ska åka, längtar.

Puss på er, fina människor :) 
/ E 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0