Kul grej

10 frågor om sex och kärlek

är du singel? -
 Yes
haft något seriöst förhållande förut? -  Jadå, 1 iaf!
tror du på kärlek vid första ögonkastet? - Ja det gör jag, men tror inte att det händer så ofta.
kärlek eller sex? -  Kärlek, sex ingår väl där så, båda tillsammans men om ja ska välja 1 så kärlek :)
har du varit riktigt kär i någon? - Några gånger!
vad tänder du på?  - Kyssar, mysiga kramar och närhet.

10 frågor om dig själv

fullständiga namn? - Elin Maria Sandén
när fyller du år? -  26 april
några utsmyckningar på din kropp, isf vad? - Hål i öronen, funderar på en i navel eller i läppen
vad har du på dig just nu? - blå/vit randig kjol, svart body (och vita converse till det)
vilken årstid är bäst? - Sommar lätt! :D
hur ser den perfekta morgonen ut för dig? - När man får sova så länge man vill, vaknar pigg och mår bra!
vad är du bra på? - Att vara glad och ja lite allt möjligt ! :D
vem älskar du mest på denna jord? - Mamma, Pappa och mina fina vänner !
sover du hellre själv än tillsammans med någon? - Nej verkligen inte, men ibland är det skönt att sova själv och kunna breda ut sig så mycket man vill :)

10 frågor om dina vänner

vem är din allra bästa vän? - Oj, vet inte, har många :)
vem vet allt om dig? - Det vet nog inte någon förutom jag men ja.
vem är den roligaste av dina vänner? - Alla är roliga på olika sätt! :D
vem är snyggast av dina vänner? - Haha, alla är snygga :D
vem är mest partyprisse? - Haha, jag tror jag xP
vem är den du helst har filmkväll med? - Olika beroende på ^^
vem av dina vänner är mest "evil" ? Haha, ingen aning !
vem röker av dina vänner? - Oj, en del :P
du ska träffa en kille/tjej du tycker om, vem tar du med? - Träffar hellre personen själv :)


10 frågor om din familj

vem står dig närmast? - Mamma och Pappa
har du bra kontakt med båda dina föräldrar? - Ja absolut :)
vem är farligast i din familj? - haha, ojoj, alla på sitt sätt xP
vem ser roligast ut i din familj?- Pappa har flint :D
Vem är coolast? -  Pappa tror ja :P
har ni några djur? - Ja min kissemiss ^^
vem har du mest gemensamt med? - Båda på sitt sätt ^^
vem står för underhållningen? -  Haha båda, men mest pappa tror ja.
vem sover du oftast med? - Haha, jaa, mig själv ? :D
roligaste kvällen med familjemedlem? - Oj jävlar, en massa !! :)

10 frågor om idag

vad har du gjort? - Oj, Jag har sovit länge, träffat Moa och degat hemma hos henne o ätit middag, fikat och sen drog vi till kristineberg och träffa roligt folk ! :)
har du varit glad idag? - Jaaa ! :D
har du varit ledsen idag? -  Nej faktiskt inte :)
har du gjort något bra idag? - Hmm.. har gått mycket ! :D
har du slått någon idag? - haha, neee :P
vad ska du göra nu? - Skriva klart dethär sen soooova :)
vad har du ätit idag? - Indonesisk mat, frosties med mjölk och glass :D
har du gjort något dåligt idag? - Nej tror inte det :P
har du duschat idag? -  Nope, imornbitti ;P
är du trött nu? -
 Mjaa, faktiskt

Sådärja, det va väl kul o läsa, haha :) Nä nu ska jag sova och drömma gott ! Imorn är en ny dag ! :) 
Puss o kram på er godingar !

E

Vague sound of rain
pierces through my song again
but I get distracted by the way his toes move when he plays
so I let it burn..


/ Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0