Photos of me.

Jaa, jag har ju varit urkass på att lägga upp bilder, men såhär ser jag iaf ut nuförtiden ;) :

. E E 

There you go :) 

Igårkväll tog jag vrålåket till Agnes och lämna tillbaka en fleecetröja som jag lånat, jag blev kvar där i ca 3 timmar, vi drack te o prata o roa oss. Sen på vägen hem så tog jag en sväng förbi shellmacken och köpte mig lite gottigott, mums! Det va faktiskt gott, penicilinen får mig att må illa men inte denna gång så det va goott. 
Idag har jag tydligen fått en tid hos tandläkaren att slutföra rotfyllningen, ush, hate it. Sen ska jag träffa aggie o vi ska shoppa lite godsaker inför P&L, 2 dagar kvar <3 !!
Nä nu ska jag nog gå ner och göra mig lite frulle  !

Have a great time until we meet again, peace !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0