We can´t.

För vissa går det att vara tillsammans, göra slut, bråka och inte ses på nästan ett år och sedan ge ett försök igen.
Men jag tror att våran historia slutade för längesedan ändå. 

Går det att "Forget the past and let our love end until the last"?
Jag tror inte det. 
Men jag vill bli lycklig igen. Är bara rädd att det inte kommer att bli på samma sätt igen.. 
Menmen.. 

.

Livet är så, man vågar gå in för något för att antingen vinna eller förlora, låta det bära eller brista, bär det så har man lyckats, brister det så har man inte misslyckats, det är bara frågan om hur man hanterar situationen, vet man i hjärtat att det man gör är rätt, då är man alltid en vinnare. Och jag känner mig som en vinnare. 

Idag har jag bara haft tandverk efter lagningen i tisdags, förstår inte hur jag alltid lyckas med att förstöra mina tänder.. menmen. Jag äter penicilin och ska göra det i 10 dagar även under P&L som ja ska till på onsdag nästa vecka, det kommer att bli grymt och jag ska ha så galet kul, nu är det min sommar och jag ska njuta av det. Imorn är det midsommar och jag ska iväg med familjen o fira på ekerö med en massa familjer och vänner, det kommer att bli bra. 

Jag är stolt över att vara den jag är och är det även över det jag har gjort och tagit mig igenom, även hur jag planerar min framtid och att jag kan vara med mig själv och vara mig själv. 

En kommentar jag fick när jag va på spånga gymnasiums slutskiva med Sandra (bilden överst) så åkte vi dit med några killar, jag möter en av dom på väg in på toan och han säger:
"Nämen, där e du ju ! Alltså, jag vet inte vad det är men jag blir så glad av att se dig, du ler jämt och utstrålar positiv energi" och ger mej en puss på kinden. Och det är sånt man blir glad av att höra, sånt som styrker en, det gjorde min kväll då iaf. 

Men nu har jag skrivit ett ganska långt inlägg, ikväll kommer jag nog stanna hemma och bara ta det lugnt o piggna på mig lite. Ha det fint sålänge :)

// Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0