We have to fight, no matter what

Hej bloggen, förstår att det inte är så många som läser just nu eftersom jag aldrig skriver. Jag vet inte riktigt, jag tror att jag ska byta blogg. Alltså radera denhär bloggen och starta om en på nytt, radera allt gammalt och börja om igen. 
Jag är så trött på allt drama. Varför ska det jämt bli ett sånt drama? En sak som folk inte förstår är att är man alltid frågar personen innan man tror saker och struntar i det och det bara blir en massa skit. Det är därför jag vill ha svar på en gång och skulle jag undra något eller höra något, skulle jag känna den personen skulle jag fråga den personen först. Det är inte rättvist mot den man har hört gjort saker och sen inte ens frågar om det stämmer utan sedan skiter i det. Jag känner att jag har vuxit ifrån detdär lite nu.. allt drama. Ta tag i saken på en gång och fråga så kommer allt att bli mycket lättare sen. Skitsnack är inget jag sysslar med längre, visst är jag sur på någon som jag vet har gjort mig illa så kanske man måste prata av sig. Men det skapar så mycket problem och personer bygger på och allting blir stort. 
Jaja, nu är det nog mer detdär, problem kommer det alltid att finnas, men försök sluta att förebygga dom så kommer det att bli lättare och ta tag i saken på en gång, låt det inte ligga och gro inuti dig utan säg det bara.
Ärlighet varar längst. 
Sådär, nu har jag sommarlov iaf, det ska bli en ny blogg alldeles snart och jag ska sova nu. Ligger o kollar på film i sängen och njuter av att jag ska sova ut imorn. Sen på kvällen bär det av till kanan badet för grill o mys om det inte regnar. Men ja, nu är det dags att njuta av livet, vilket jag gör. Va på mottagning hemma hos Eric th (min gamla boyfriend som varade i 4 år i låg o mellanstadiet som nu är en grymt bra killkompis) va där med mams o paps men dom drog hem lite innan mig. Men ja, det var trevligt iaf, mötte trevligt folk och det va kul :) 
Puss o sov gott finingar! 
Never close your eyes for something you don´t want to se, every moment counts <3
/ E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0