Besvikelse.

Jag ser på dig som en människa jag aldrig känt. Jag ser hur du på ditt nya sätt att vara framstår som en player. För mig betydde det vi hade mycket, men aldrig att ja skulle tro att du skulle vara en sådan stor besvikelse. 
Det enda du har lämnat kvar till mig är att min tillit till killar nästan inte existerar längre. Varför låter jag mig själv fortfarande påverkas? 
Jag borde inte göra det, men samtidigt vet jag hur man visar respekt för andra människor. Vilket du inte gör. Det finns bättre människor än du. Jag vill hata dig så mycket, men hata är ett starkt ord. Men glömma det du utsatte mig för i höstas o att du nu börjat umgås med ditt förflutna. Det gör allt som du o jag hade till ett skämt. En stor lögn. 
Säg aldrig till någon att du verkligen bryr dig o finns där om du inte menar det. Det visar bara vilken sorts människa du är.

Godnatt alla, tänk på det. Säg inget du inte menar, definitivt inte om det är något som betyder något, du förstör bara för dig själv då. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0