Hemligt möte.

Träffade en sötnos i vällingby idag, men ja vet att du läser så ja kan ju inte blotta mej helt ;)
Så, nu ska jag bege mej till gymmet o träna hårt o släppa lös en massa endorfiner, sen får ja se vart jag tar vägen :) i fredags sov jag o david hos ellen, först var agnes med o basta o så men sen somna vi gott i ellens säng :) gårdagen var mysig, middag med släkten o sen hem till simon och ja, vi va med i earth hour, haha, alla blev helt döda men jag gick ut o tände en cancerpinne lite då och då så ja höll mej vid liv, hah. Vid 2 åkte jag hem, skulle ta sällskap med Eric men han blev kvar på sitt ställe så ja drog hem själv. Väl hemma låg ja i sängen o kolla på nån mysko film, menmen, underhållande va den iaf! :) 
Idag ska min farmor opereras i 10 timmar. Det känns jobbigt.. Det enda jag kan göra är att hoppas på att hon klarar sig. 
Aja, nu ska jag gå iväg.

Kyss!
/ E 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0