Lugg, tvärflöjt o tappade nycklar.

Rubriken säger allt! 
Just nu är jag för trött för att orka analysera mitt liv, men säga att dagen varit toppenbra förutom att ja tappat mina nycklar..... hur lyckas jag? 
Aja, det blir till att bryta upp låset i skolan imorn helt enkelt. No worries.
Klippte mej idag iaf, o färgade det ljusare, är gaalet nöjd :D Mirelle (www.mmse.blogg.se) var superduktig!
Nää, nu ska ja borsta gaddarna o sen sova.
Här får ni 2 bilder på min nya frilla ^^
.. ,,

Vad tycker ni om luggen? var det bra eller dåligt? Jag e galet nöjd! :)

Det är vid sånna här tillfällen man vill ha någon att gosa ner sej hos, känna sig älskad o veta att man är trygg där. Ge mej en varm famn att luta bli omsluten av så att jag kan somna tryggt. 

// E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0