Måndag.

Hejsan :)
Ska försöka göra något lite intressant för en gångs skull ^^
 
Ditt namn? Elin Maria Sandén
Hur Lång är du? Stolta 163,3 cm, haha
Spelar du något instrument? Ja, tvärflöjt mest, men även piano, gitarr, elbas etc.
Dina första tankar när du vaknar? Bara 5 min till..
Födelseår? 1991
Vart befinner du dig just nu? I mitt rum i min säng med min mac i mitt knä
Biter du på naglarna? När jag blir nervös/stressad/orolig, så ja.. men vill jag verkligen så kan ja sluta
Vad har du för färg på trosorna/kalsongerna? Vita spets :)
Har du några husdjur? Ja, min kissemiss chippis :)
Är du singel? Jo, just nu är ja det 
Vem är snyggast? Han killen i röd jacka som jag såg kl 18.00 inne i stan i lördags kväll. Haha, nee de vet ja inte ^^
Vem vet mest om dig? Jag
Vad vill du ha just nu? Mihi, det håller jag för mig själv :) 
Ditt mål i livet? Tja.. ja ska bli något iaf 
Rädd för? Såra andra, blir sårad själv
Hur gammal är den äldsta person du kysst? Så gammal som han e nu, 22.
McDonalds eller Burger king? Beror på ^^
Sjunger du? Haha, ja ibland ^^
Vad har du för sko storlek? 37, men nu har ja tydligen 36 i det mesta, bebisfötter
Vill du gifta dig? Ja
Med dina föräldrar?? Åh ja.. min högsta dröm. Vi kan ha ett incest 3 äktenskap, så får ja leva med dom resten av mitt liv som jag verkligen vill.. naat :P 
Din hårfärg? Mellanblond
Skor du hade på dig idag? Converse
Vad sover du i? Trosor o linne oftast, men det beror väl på ;)
Kläder du har på dig? Avklippta mjukisbyxorm leggings, raggsockor, linne och min gråa hoodie
Favoritårstid? Sommar, men alla har väl sina finesser 
Favoritmat och dryck? Beror på 
Hur svarar du i telefonen hemma? "Elin"
Hur svarar du i mobilen?Haha, beror på vem som ringer jue
Sov du ensam inatt? Jepp, det va ju skola idag ^^
Vad gjorde du kl:08 imorse? Då satt ja på tåget med fanny påväg till skolan
Vad var det senaste någon sa till dig? "Ring mig senare, pusspuss"

Druckit idag? En päronmer, mineralvatten
Vad är det för väder hos dig nu? Blåsigt, kallt o mörkt
Godaste glassmaken? Oj,  allt förutom mint o lakrits ^^
Drömmer du mardrömmar? Nja, inte så ofta men det händer väl
Favoritklädsel? Leggings, vitt linne, min älskade tjocktröja/kofta från bikbok, ett par stora ringar och converse, men mjukisdressen är alltid en favorit hemma
Favoritgodis? Typ allt
Hur många kuddar sover du med? 3 (a)
Längtar du mest efter just nu? Mja..
Vad luktar det nu om du sniffar lite? Min säng ^^
Saknar du någon just nu? Ja, det gör jag väl
Snus eller cigaretter? Ciggciggcigg
Vill du ha barn? Ja det tror jag
Längtar du till din nästa födelsedag? Ja! 18 om 3 veckor o några dar :D
Är du blyg? haha, jag? knappast
Tycker du att du har fin dialekt? Nee.. vanlig stockholmska
Tycker du om fester? Jaadå 
Tycker folk du är snygg? Det beror väl på, men ja ^^
Har du använt någon hårprodukt idag? Schampoo, balsam, värmeskyddande sprej, dust it och hårsprej 
Vad har du för planer till helgen? Träna, parta, umgås med lite folk, pröva lyckan :)
Vilken åldersgräns tycker du det ska vara på systembolaget? 18, eftersom man kan köpa drinkar på krogen då..
En bra film? Twilight
Vem får en kram? Mjaadu, typ vem som helst, sen kan man ju kramas på olika sätt ^^ 
Vem får en puss? haha, dedu ;)
Sprit, cider, vin eller öl? Allt funkar, men vin är najs ^^
Hund, råtta eller katt? Hund eller katt, råttornas svansar.. uääh
Tycker du om din pappa? Jaa :)

Haha, det va kul o läsa va? :D nu vet ni lite iaf. Hade en kort dag idag, efter skolan köpte jag nya pumps o ett par leggings med fanny. Sen drog vi till polishuset i solna o fixa fannys pass o sen blev det lite shopping o solna centram. Mysdag. Nu har ja precis vart ute med Toffe (Tilda) och pratat om allt mellan himmel o jord. En helt okej dag alltså :)

Peace!
/ E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0