Ohmy

haha, jaa hej jag är världens sämsta bloggare typ, men hey jag är något iaf :) har inte skrivit på typ 2 veckor nu. Har så fullt upp hela tiden. Plugg o en massa annat, tänker inte på att blogga då sen så blir bara en massa deppinlägg o det är väl inte alltid kul att läsa.
Menmen, ja håller på med en ny design, min kära vän Tilda ska fixa snart. 
Livet rullar på som vanligt o det är mycket som händer. I helgen va ja o Tilda med adde o erik ett tag men dom typ somna tråkmånsarna så ja o Tilda drog hem till Alex o Tobbe o kolla på film o mysde. Sluta med att ja somna i alex säg o tilda i soffan med tobbe till nån rolig rulle. Vi kollade på iaf på The village först, var skitskraj först för att tobbe skrämde upp mej..... men fyfan, dåligt slut! hela skräckkänslan försvann liksom... aja, vi hade dock köpt lite öl o laddat på med cigg innan så ja :) Vi somnade gott o drog till vällingby o käka fettfrulle.. haha tilda åt hela sin stora pommmes + halva min, en fiskburgare, en stor fanta o en glass med topping. Haha sötnos, fasst ja, ja åt nuggets, en halv stor pommes, en stor cola o 2 glassar (a) så jag är inte bättre jag, menmen. Köpte present till issa o jensa efter det på lagerhause, min nya favvobutik. 
I skolan går det bra, har det jätteslappt nu o flera lediga dagar o 1-2 lektioner per dag, underbart! 
Ja, ett väldigt vardagligt o ointressant inlägg, men nått iaf :D 
Kom precis hem från kista med Tilda o hittade en söt klänning på carlings + en charmig grabb dära, haha, han hjälpte mej att välja klänningen :) mihu. 
Nu äre geografi som gäller, ush o bajs. Får sitta o ordbajsa imorn så att det låter avancerat iaf :D haha.
Pusspusspuss, lovar inte att det kommer ett inlägg snart, men ska försöka.

I´m leaving you for the last time baby, you think you´re loving but you don´t love me. I´ve been confused, out of my mind lately. You think you´re lovingnbut I want to be free.
Baby you´ve hurt me. 

:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0