Sorglig.

Jag vet om allt nu. Jag har så mycket gått vidare, men för allt som har hänt så ska du stå till svars. Du ska se mig in i ögonen o be om ursäkt. Hade du bara berättat sanningen först hade det gjort så sjukt ont då, men jag hade glömt dig på några veckor. Ist la du över allt på mig utan säga varför och att det var mitt fel, det tog mej flera månader. Du är sorglig o du är inte värd något alls just nu. Och jag har blivit förnedrad i ett halvår utan att veta om det, men i det stora hela är det du som är förnedrad. Känn det, o känn hur alla bara ser ner på dig. Du har ingen makt längre, det är jag som är den stora här, det är jag som är över dig nu. Ingen kommer någonsin kunna ta dig seriöst efter dethär och det är det inte många som gör heller. Du ska stå till svars.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0