To young.

It´s a day of hate and love. Of  sadness and joy. These four elements goes together hand in hand. 
No one diserves to suffer that much, you need someone who catches you when you fall. I just want you to know that i feel for you. Even though i didn´t know you, your in my thoughts. Cause you were to young to go away. 
Jag hoppas alla där ute vet om att ni är värdefulla o fina precis som ni är. Världen är orättvis, men det finns alltid någon där som vill hjälpa o ta din hand när du faller. Ingen människa är en Ö.

Just nu mår jag sådär. Allting går upp och ner och jag har inte riktigt hunnit smälta gårdagen. I helgen kommer det hända en tung och jobbig sak. Jag vet inte om jag klarar av att ta ett farväl. Jag är inte tillräckligt stark för att orka stå ut med det.
Men det är så det får vara. Jag vill inte vara ensam då, jag vill ha någon där som kan stötta mig. Jag vill ha dig där så att du kan ta emot mig,

Jag har förändrats, blivit en starkare människa, jag har lärt mig mycket den senaste tiden. Va alltid beredd att ge en människa en andra chans, det är alltid jag.  
Även om det gäller livet, ge det alltid en andra chans. 
Det finns så mycket fint att leva för. 

Nu ska jag gå ut på promenad o lyssna på musik o tänka. 
Som sagt, ingen människa är en Ö. 

/ E



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0