Festligt

Har haft en lång helg med många händelser.
Torsdags:
Valborgsrock
Fredags:
Firande av mej med ca 60 pers hemma o en massa mat
Lördags: 
Klockan ringde 06.15 o vid 07.00 så kom Isabelle o Liselotte o hämta upp mej för att åka in till centralen o sitta på en buss i 5 timmar som tog oss till Jönköping o en av dom bästa konserterna jag varit på, Ole Børud <3
Jag ska ladda upp bilder o skriva mer om det sen.
Idag har jag varit halvt sovande hela dagen men jag håller mej vid liv. 
Tilda åkte till England i en månad idag.... kommer sakna henne. Dom vardagliga rutinerna bryts. Menmen, livet har sina goda stunder.
Imorn börjar jag 13.35 så jag har plenty of time to go shopping. För allas intresse så ska jag på Naturarskivan från skolan imorn kväll. Att vara 18 är faktiskt inte helt fel ^^
Menmen, godnatt sötnosar. Sussa sött, det ska jag göra :)
Puss / Elin
<3  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0