It´s enough.

Man ska inte tycka synd om sig själv. Livet blir inte lättare då. Men det är inte lätt att stå emot hela tiden. 
Tiden bara rinner förbi. Det har hänt mycket det senaste året. I höstas förlorade jag min pojkvän, har haft det tufft att komma vidare. Jag har även förlorat min bästa vän, hon svek mig, 2 av mina närmsta har alltså svikit mig. Och nu, idag, fick jag reda på att min farmor har en obotlig cancer.. hon kommer alltså att dö. Jag klarar inte av dethär, jag klarar inte av det själv. Hon kan leva i 1 månad - halvår till. Jag vill kunna stötta min pappa för det, jag vill ha styrka att kunna göra det. Men jag orkar inte med mer tårar och sorg. Jag klarar det inte. Jag vet inte hur ja ska kunna klara av det. Om jag gör det.

Kommentarer
Postat av: Marie

JO DET GÖR DU! Du måste ju göra det.

Du är Elin pelin ju, klart du kommer ta dig igenom allt, precis som du gjort förut z33

2009-05-28 @ 12:26:31
URL: http://mariezeising.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0