Mysig dag.

.

Det här e jag idag (fast bilden e gammal) Men jag e seg, bakis o trött. Men det är väl skönt det också. Va på skiva igår som sagt. Det var askul, tema blommor o blad och för mej blev det ju blommiga leggings, men det va kul ändå. Kvällen o natten vart asnice med många roliga händelser, haha. Dansade al night long, nästan.. Menmen. Innan det va ja o tog en drink med Tess på Medis, mysigt vare. Hon följde också med på skivan vilket va jätteskoj! 
Idag va ja i skolan o gjorde mitt geografiprov, fuck her.. Det var inte alls ett kryssprov som förra gången (vi fick nämligen minuspoäng så många fick göra om...) utan det va ett uppsatsprov.. joy. Så jag o Alex satt o babbla lite då o då o ja, vi får väl se hur det blir. Men ni kan man ju inte få minuspoäng så då funkar det nog. Alltså, det va 23 frågor, G gränsen va 14, om man då svara rätt på 15 frågor så fick man 15 poäng, men hade man då svarat fel på resten alltså 8 frågor så fick man 15 - 8 = 7... ush o fy. Menmen.. nu ska ja dega lite o äta :) 

Puss på er o ha en bra kväll!/ Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0