Now i know

Vilken sorts människa lämnar någon ensam i en stad utan någon man känner alls? Vilken sorts människa tror så högt om sig själv att det är bara det den tänker på? Vilken sorts människa ljuger om så mycket att det snart kommer att förstöra för en själv? Vem är så sjukt orespektlös på riktigt?
Inte jag iaf. Och jag kommer aldrig att bli. Ska från och med nu umgås med sånna jag vet inte ljuger, snackar en massa skit, och som man framförallt kan lita på. En person man inte kan lite på, är ingen vän. 
Så nu vet jag. 
Hanna & Marie va hemma hos mig ikväll, vi satt och chillade på min altan o pratade om allt & inget. Jättemysigt var det :)
Nu ligger jag i sängen o ska strax sova. 
Puss & godnatt folket & välj era vänner väl. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0