Om.

Dethär citatet har jag tagit från en annan person, men det stämmer verkligen helt på vad jag känner.

Jag älskar dig, jag hatar dig, jag saknar dig, jag glömmer dig.

Önskar att det på något sätt kunde gå över nu, vill inte se dig varje dag, vill inte påminnas varje dag och behöva tänka efter hur illa du behandlade mej varje gång efter att jag varit trevlig. Vill inte se.

Men man glömmer saker, går vidare och upptäcker nytt, det jag vet är iaf att nästa gång jag träffar någon, ska ingenting vara på samma sätt som förut. Aldrig mer.

Ikväll ska jag nog ut o ta en Öl med Tess o ta det lugnt. Hoppas ni får en härlig kväll allihopa! :)

Förr var livet lättare ingen brydde sig om den psykologiska skiten inom mig. men nu... 
Man vet att bakom varje vågat steg man tar kan det finnas en fallucka men också något fullkomligt underbart. Men tyvärr fler falluckor än underbart. Trots dessa urusla odds så vågar vi. Vi vågar ta steget ut i ingenstans och vi kan bara hoppas att nån finns där för att fånga oss. Våga, misslyckas och dö, eller våga, misslyckas och kämpa. 
Every mans choice...

 

                                ..

 

Vi föddes till att älska varandra inte hata, ändå så gör vi det. Det är inte rättvist.

/ E


Kommentarer
Postat av: Matilda

Är allt bra där hemma gumman?

Du vet att det bara är att skriva eller ringa om det är ngt <3

2009-05-12 @ 09:28:44
URL: http://cockedandloaded.blogg.se/
Postat av: Elin

Jadå gumman, det går upp och ner som alltid. Jag berättade ju för dig förut om lite vad som hänt nu.

Jag vet honey, saknar dig här hemma. <3

2009-05-12 @ 17:56:21
URL: http://elinsanden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0