Lyssnar stel & fastspänd & när paniken bryter ut ler Du svagt och viskar till Mig Du är värd att dö för..

Men mot gummi, glas & metall betyder ett mirakel inget alls…

Hellu blogish!
Mina fredagar är underbara då jag faktskt är LEDIG! yeey, så jag sov aplänge idag :) mycket skönt!
Igår va en rätt jobbig kväll :S jag har mått rätt dåligt ett ganska långt tag nu men i onsdags gick jag till en läkare och
det är på väg att bli bättre nu och det är mycket skönt! :)
Jag kan inte ge er dagens Hiss och Diss nu eftersom knappt halva dagen har gått ;) såå laters.. !

Vid 3 ska jag möta min bajs teffii inne i stan, det blir väl att kedjeröka och fika på åhléns i guess.. som vanligt haha, eller shoppa vore något! Vi kommer alltid på något roligt!

And here we are:


På tal om denna bild då va ja blond också, nu har jag ju joined the dark side of the force, haha så då får
ni en bild på mig i brunt hår då..



(Obs, det är längre nu, ska ta en bild på det snart!)
Soo.. brunt får det vara, det lär ju bli rätt solblekt när jag befinner mig i Thailand,
3 veckor kvar!! but i like it!!

Men nu måste jag rusa till bussen, so long fuckers and lovers!

If you want, you can own the world, by being yourself and not give up,
the sky´s the limit.


/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0