Once you go purple, you never go down

2 veckor och 5 dagar kvar:


Thailand <3

Well.. klockan är 1 och jag borde sova nu, men jag har bara 2 lektioner imorn + utvecklingsamtal, inte höjdpunkten på dagen direkt men ääh sova kan jag göra sen (låtsas om att jag inte sa det där, sover jag lite då är jag helt död) :P haha.. Idag va ja i skolan iaf, lika tråkigt som vanligt :D jag känner mig typ likgiltig när jag är där, bryr mig inte om så mycket :P haha..

Min helg kortfattad:
Fredag: Ledig, lasergame med kusinerna och lite andra barn och teffi, jag kom TREA!! Av 11 st men ändå, det är en bragd för mig när jag oftast ligger i bottenstriden, men ickesanicke nu va jag helt galen på banan. Efter det for jag hem och packade så att det bara va o hämta väskan nästa morgon, sen for jag till min sötnos till kusin Liselotte på kvällen och kollade på Glee, pratade halva natten och sen sov.
Lördag: 09.44 gick tåget till falun så det va inget mer än att åka in tidigt och sätta sig på tåget och åka iväg. Jag ville verkligen sova men jag satt vid gången bredvid nån gammal dam och hade jag somnat hade jag väl vaknat med mitt huvud på hennes axel eller något.. Ja, jag är närhets beroende :P haha. Men iaf, så jag höll mej vaken hela resan upp med hjälp av uptempo musik i öronen och godis. Väl framme mötte Markus och Johanna mig på perrongen, myspysbarnen mina <3 vi körde hem till deras hus och så åt vi lunch, Markus flickvän Elin kom dit ett tag, jag snaggade Markus, vilket vart bra :D haha, men Johannas kommentar:
"Nu ser du elak ut bror, som en som slår folk. Du såg snällare ut i långt hår.."
Men hon gillare ändå. Elin drog och passade barn vi åt middag, sen drog vi tre (jag, markus och johanna) till ett äventyrsbad i Borlänge och fyfan vad kul det va :D dem hade en mega stor rutchkana precis som vanliga som man åker i en tunnel fasst den här va sjuuukt bred och hög så att man kunde sitta typ 8 pers på rad och lång va den också, den åkte vi flera gånger, roligaste på länge haha :D vid halv 9 kom vi därifrån och det va bara hem, göra sig iordning för kvällen, Markus hade en massa japansk äcklig sprit hemma men gratis för mig så haha, men den va INTE god! Vi hämtade upp Elin och sa hejdå till johanna eftersom hon fortfarande är för liten, men snart så ;) Vi drog på nått förkrök nånstans, Markus och Elin strula hela tiden och jag roade mig med Markus kompisar och pratade och hade mig, haha, det va mest killar där också så kul va det :D alla blev fullare och vi drog till Faluns enda nattklubb, Etage. Haha, jag skulle säga såhär, White room + The bridge = Etage. En massa fulla falubor, dansgolv, cigg (vanliga äkcliga marlboro) :P Vid 2 kom Mats (M o J s pappa) och hämtade oss och så for vi hemåt. Jag och Markus snackade ett tag när vi va hemma sen vare bara o sova.
Söndag: Bakis, tåget gick 13.26, såhär va min resa:
Äta godis, dricka cola, läsa bok, sova. Äta godis, dricka cola, läsa bok, sova. Osvovsv.. så vart det om och om igen. Väl hemma träffade jag några kompisar och pratade bara, mycket mys :) sen åkte jag hem och somnade fett sent.. men fyfan vad trött jag va och helgen som kommer nu, blir ännu värre :P haha. Det va min helg, jag suger på att vara konkret :) haha

well.. nu ska jag sova iaf, men puss o kram och sov gott alla!
/ E

Glöm aldrig henne du en gång älskat, för hon är det du älskar i den du älskar.

Veni, Vidi, Vici,
Jag kom, jag såg, jag segrade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0