Uppdatering

Jaa hej bloggen, haha jag har inte skrivit på länge nu.. vet inte varför riktigt. Har inte prioriterat det känns som om jag bara skriver en massa skit. haha :P menmen, en cigg nu sen är det läggdags!

Jag ska börja med en grej nu:
Dagens hiss = Kirrat hårförlängning som jag är så sjukt nöjd med!! Älskar det!!
Dagens diss = Ridlektion i SPÖREGN.. jag fyllde hela bilen med vatten på vägen hem

Såå.. jag ska faktiskt fixa en bild imorn på mitt nya hår :)

You're bringing out a side of me that I don't know
I decided we weren't gonna speak so why we up 3 a.m. on the phone
Why does he be so mad at me for, homie I don't know he's hot and cold
I won't stop, won't mess my groove up cause I already know how this thing goes,
You run and tell your friends that you're leavin' me
They say that they don't see what you see in me
You wait a couple months then you gon' see,
You'll never find nobody better than me



Mitt nya ordspråk:
Fake it til you make it!


Och med det säger jag godnatt och hejdå till alla jobbiga tankar och känslor, Peace people!! / E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0