Can you feel the love toonight

Igår var alla fina vänner från Rissne hemma hos mig, jag har huset för mig själv i helgen såå ^^ Det var hur kul som helst, vi spårar som bäst när vi är tillsammans. Och jag ska lägga upp bilder, nu SKA jag det! :P Det blev vin, vattenpipa, massa kääk och bordsbön = Simon spelar "Can you feel the love toonight" på pianot så starkt han bara kan och vi öser gärnet med djurläten, sång ja allt. HAHA! Simon ringde någon fjårtis från axels mobil och drev totalt med henne, och helt seriöst, så va hon HELT blåst. "Du är fett lame alltså, allting verkar fett lame.." "Alltså va? Lame?" "Jaa, du är fett lame assåå" "Lame? vad är det?" det är bara en grej av allt.. haha. Vi hade sjukt kul iaf. Dom drog för typ en timme sen och nu är Steffi på väg hem till mig och ja.. utgång ikväll? Orkar man? det är frågan... 
Vi får se vad som händer helt enkelt :) 
Love E

Kommentarer
Postat av: issa pissa

upp med bilder!!

<3

2009-10-21 @ 19:23:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0