Livets stora gåta, älska, glömma & förlåta

Ja så är det verkligen.. jag kom till insikt idag att jag verkligen inte kan leva kvar i det som varit. Jag är inte en perfekt människa jag heller.. det är ingen. Jag vet bara att jag vill säga Jag älskar dig, till dem personerna jag verkligen älskar nu. Så att man inte ångrar sig någon gång och mår dåligt över att man aldrig sa det. Glömma det som varit, allt det onda och det man vill och kanske borde glömma. Men framförallt förlåta, andra men även sig själv för det man gjort och mår dåligt över. Det är nog vädigt viktigt för att kunna leva vidare efter något jobbigt son hänt.. kan man göra allt det här. Då lyckas man verkligen och man växer som människa. Och jag är på väg ditåt. Till alla er som känner mig och har en betydelse i mitt liv, ta åt er av det här.

Jag älskar dig.

Somsagt.. Lär dig livets stora gåta, älska, glömma och förlåta.
Det har jag gjort..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0