Isn´t it Ironic?

Helt otroligt hur så mycket saker kan hända på samma gång? Just nu vet man varken ditt eller datt känns det som, men who cares? Bara go with da flow och se vad som händer. Vet att jag inte bloggat på ett tag men man har ju sina perioder. Idag hade jag tänkt sova till 10 - halv 11, men självklart så ringer pappas mobil till mig i fickan så det väcker mig vid 9 och jag kan inte somna om.. tro mig, den där timmen man missar är viktig! :P men nu finns det inget att gör åt det! Idag ska jag till skolan vid 1 och fixa min kusin och några till inför deras projektarbete som faktiskt är Melodifestivalen. Fast med elever från södras yrkesmusikerlinje, i södras Aula och ingen internationell grej efter haha. Men det ska bli kul och fixa :) Har inte så mycket mer att skriva för tillfället förutom att jag är extremt hungrig nu och måste käka frukost + att nästan alla som jag känner som inte kunnat ta sig hem till Sverige, har nu kommit hem, bara typ 2 st som fortfarande inte fått en flight förrän i början av Maj. Jävla Vulkan.
Nu vare frukost va!
Hare fint!
Puss/ Pelin

Åh juste, jag tog körkort igår! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0