JagbehöverJagbehöverJagbehöver

Resa utomlands. Sol. Saltvatten. Alla vänner. Billig shopping. God mat. Pojkvän. Billiga drinkar. Sandstrand. Kyssar. Bikini. Solnedgångar och en jävla massa Glädje!

Nu ska denna flicka till jobbet och idag är jag gladare, jag hade faktiskt 38,0 i temp innan jag somnade igår, brukar ha runt 37,4/5 kan vara därför jag hade frossa och skakade kanske? + lite sömnbrist på det som krydda så var smeten klar. Men som sagt, det är bara att bryta ihop och gå vidare, ett mental breakdown behöver alla ibland för att rensa luften lite och vakna upp som en bättre person. Ta tag i dina problem, möt dem, bekämpa dem, gå vidare. That´s it.
Drömde en mardröm inatt också.. men som vår kära Sigmund Freud sa, att det är vårt undermedvetna som ligger och bubblar där under nånstans?
Jaja, some other time people haha!
Nu ska jag fixa mig sen dra, seeyah!
Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0