Puss

Nuu är jag hemma. Har precis varit på påskmiddag hemma hos familjen Mellin med några andra familjer, fast vi är en stor familj tillsammans så haha. Vi ska ha en middag allihopa snart när alla familjer tar med sig videoband på oss barn från när vi var nyfödda till för nog bara något år sedan, alla födelsedagskalas och resor och allt. Ska bli kul att se :)

Nu kan jag knappt hålla ögonen öppna, fastän jag sovit typ 3 timmar i soffan idag också. Imorn ska jag sova :) Jag skriver mer imorgon om hur min torsdag och fredag var.
Igår efter metro så sov Felix hos mig och jag sov väldigt gott <3
Fick höra mycket fina saker från honom när han var full haha, men det var bara kul att höra och han gjorde mig glad.
Men som sagt, nu måste jag sova :)
Hoppas att ni haft en bra helg!





Puss/
Pelin




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0